ONNISTUNUT KUNTAVAALISTARTTI

Olimme tapamme mukaan varautuneet tulemaan Teuvan kesämarkkinoille kesäkuun ensimmäisenä viikonloppuna. Markkinat peruttiin, mutta aktiiviset jäsenet halusivat jo torille. Kesäkuun ensimmäinen viikonloppu oli ilman markkinoitakin oikea aika karistaa talven kankeus, nostaa perusteltta pystyyn ja luoda kesätunnelmaa kylille.

Tilaisuus oli meille myös onnistunut kuntavaalistartti. Ehdokaslomakkeita sekä täytettiin paikan päällä että otettiin mukaan. Palaute säännöllisestä kuntalaisten tavattavissa olosta on ollut myönteistä – olemme siellä missä kuntalaisetkin. Kaukaisimmat kävijät tapahtumassamme olivat rannikon mökkiläisiä Espoosta.

Ritva Tanskanen ja Erkki Tapanainen grillasivat makkaraa, joka tekikin hyvin kauppansa. Perussuomalaisten jäsenenä puolueen perustamiskokouksesta lähtien ollut kunnanvaltuutettu Heikki Tuomela jakoi tapahtumassa kuusentaimia kävijöille mukaan. – Tällä osoitamme, että Perussuomalaiset tekevät käytännön tekoja ilmaston ja ympäristömme hyväksi, Tuomela kertoi.

Eliisa Panttila
Teuvan Perussuomalaisten puheenjohtaja